محبوب ترین سبکهای موسیقی بی کلام

دوستان و آهنگسازان عزیز،با توجه به اینکه کاربران و شنوندگان ایرانی هنوز به اندازه کافی در پلتفرم های جهانی پخش موزیک مثل اسپاتیفای ،اپل موزیک،یوتیوب موزیک و…حضور ندارند شما اگر موسیقی پاپ با کلام به زبان فارسی بسازین و منشر کنید هر چقدر هم زیبا باشه،شاید اونقدر برای شما درآمد زا نباشه البته در برخی موارد استثناهایی هم وجود داره که یک موزیک باکلام ،شنونده هایی از کشورهای دیگر هم پیدا میکنه و به موفقیت دست پیدا میکنه.

بر این اساس ما در این مقاله به شما توصیه میکنیم اگر دوست دارین موزیکتون در سطح جهان شنونده پیدا بکنه سعی کنید موسیقی بی کلام بسازین و به بازار جهانی عرضه کنید.ما در این مقاله بصورت کوتاه چندتا از محبوب ترین سبکهای موسیقی بی کلام رو به شما معرفی میکنیم.

برخی از سبکهای محبوب موسیقی بی کلام عبارتند از:

 کلاسیک، لایت، الکترونیک و آمبینت. هر یک از این سبک ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و مخاطبان خاص خود را دارند.

سبک کلاسیک

یک سبک غربی است که در سده پانصد میلادی رواج پیدا کرد و ریشه اصلی آن در سنت های مذهبی و سکولار است. در این سبک، هنرمندان بزرگ و معروف تاریخ نظیر موتسارت، یوهان سباستین باخ، بتهوون و فردریک شوپن شناخته شده‌اند.

سبک لایت

نوعی از موسیقی های ارکسترال است که ماهیت اصلی آن ریتم های آرام و دلنشین است. این سبک موسیقی از قرن 18 و 19 میلادی آغاز شد و تا امروز ادامه داشته است. به خاطر حال و هوای آرام و ریتم های ملو، به سبک موسیقی لایت، موسیقی آرام هم گفته می شود.

سبک الکترونیک

نوعی از موسیقی های مدرن است که توسط سازهای الکترونیکی نواخته و ضبط می شوند. به همین دلیل این دسته بسیار گسترده بوده و زیرمجموعه های زیادی در خود جای داده است. یانی (Yanni) آهنگساز معروف یونانی، از معروف ترین آهنگسازان سبک موسیقی الکترونیک به حساب می آید.

سبک آمبینت

یکی از سبک‌های زیرمجموعه موسیقی الکترونیک است که ریشه اصلی آن به دهه 60 میلادی بر می گردد و عامل اصلی که این سبک را گسترش داد، ابزار موسیقی سینت‌سایزر است.

بعدی
چرا باید آهنگهای خود را توسط کمپانی دیستروکید پخش کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up