قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی تابش موزیک
استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “تابش موزیک” و سفارش محصول از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید محصول از فروشگاه اینترنتی “تابش موزیک” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

فروشگاه اینترنتی “تابش موزیک” با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می‌داند.
سایت تابش موزیک بستری برای ارائه آموزش های مفید در زمینه آهنگسازی ،تنظیم آهنگ،میکس و مسترینگ و نحوه کسب درآمد از آهنگ میباشد.
در سایت تابش موزیک هیچ آهنگی منتشر نمی شود.
اگر محصول” راهنمای پخش آهنگ در بازار جهانی”را تهیه می فرمائید،مطمئنا برای اینکه آهنگ خودتون رو طبق قوانین کشورمان منتشر کنید،ملزم به اخذ مجوز از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هستید .
سایت تابش موزیک هیچ گونه مسئولیتی در قبال انتشار شخصی آثار موسیقیایی بدون مجوز نخواهد داشت و مسئولیت کامل این آثار بر عهده صاحبان آثار می باشد.

فروشگاه اینترنتی “تابش موزیک” هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.

فروشگاه اینترنتی “تابش موزیک” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتويات سايت، صرفا براى استفاده شخصى و غير تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد. اگر مايليد از سرويسها و محتويات سايت جهت مقاصد تجارى استفاده نماييد لازم است از قبل به ما اطلاع دهيد. براى اين كار لطفا با ما تماس بگيريد.

كاربران باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود.

مالکیت معنوی محتويات فروشگاه اینترنتی “تابش موزیک” شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی “تابش موزیک”
مي باشد.

فروش و تحویل سفارش
سایت تابش موزیک با ارائه اطلاعات کامل و جامع راجع به هر محصول و ارائه ویدئوهای نمونه از محصول،شما را با محتوای محصول آشنا خواهد کرد.
بعد از خرید محصول می توانید از بخش ارسال تیکت در پنل کاربری سایت،از پشتیبانی ما برخوردار شوید.ما حداکثر ظرف مدت 8 ساعت کاری ،پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.لازم به ذکر است به منظور کسب رضایت حداکثری کاربران، پشتیبانی فنی دوره ها فقط از طریق تیکت انجام می شود.

باتوجه به معرفی کامل آموزش ها و آگاهی کاربران از محتوای آموزشی ،محصولات ما شامل ضمانت بازگشت وجه نمی باشند.

keyboard_arrow_up